Cikgu Noor Halini ( Edufluencers 2.0 ) Harumkan nama Malaysia di persada dunia!

Cikgu Noor Halini ( Edufluencers 2.0 ) Harumkan nama Malaysia di persada dunia!

Assalamualaikum w.b.t dan Salam mesra!



Tahniah Cikgu Noor Harlini! Dengan rasa penuh sukacita dan bangga, saya ingin mengucapkan tahniah kepada Cikgu Noor Harlini dari SK Seri Kampung Tengah atas kejayaannya meraih anugerah "TeachersCOP 2023 Audience Favourite" di Greening Education Pavilion di Dubai, yang turut mewakili Malaysia. 

Prestasi luar biasa ini bukan sahaja membanggakan anda sendiri, tetapi juga menjadi kebanggaan kepada seluruh negara. Dedikasi dan usaha yang telah anda persembahkan dalam dunia pendidikan, adalah satu teladan yang patut dicontohi.






Sebagai salah seorang rakan daripada Edufluencers 2.0 KPM saya amat berbangga dengan kejayaan ini dan yakin lebih ramai Edufluencers KPM yang akan turut mengharumkan nama negara di persada dunia selepas ini. Anda telah memberi inspirasi kepada ramai guru-guru di Malaysia. Terima kasih harumkan nama Malaysia, harumkan nama Edufluencers KPM... teruskan kecemerlangan!

Alhamdulillah.



BACA JUGA :

🔴 Siaran langsung temu bual Selamat Pagi Malaysia, RTM bersama Cikgu Suffi dan Cikgu Zuly

🔴 Siri Perkongsian Ilmu Blogger bersama Cikgu Suffi dan rakan-rakan

🔴 Youtuber Pendidikan mengorak langkah membuka tirai tahun 2023

🔴 Jom sertai kami! Panggilan untuk semua penyedia konten pendidikan di Malaysia.




Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

To Top