Apa itu Edufluencers ( Pempengaruh Pendidikan ) ?

Apa itu Edufluencers ( Pempengaruh Pendidikan ) ?

Assalamualaikum w.b.t dan Salam sejahtera!






PEMPENGARUH PENDIDIKAN (EDUFLUENCERS)

Edufluencers adalah satu kumpulan guru yang memang hebat dalam menguar-uarkan pengajaran dan pembelajaran guru melalui pelbagai pelantar, guru-guru ini adalah guru inspirasi, guru berpengaruh dalam bidang pendidikan, mereka adalah guru yang hebat. Kami percaya di PADU guru-guru ini dapat membawa satu semangat dan aura terbaik kepada para guru-guru dan juga para murid-murid. Jadi apa yang dibuat program Edufluencers ini di mana guru-guru ini diberi peluang dan ruang untuk berkongsi ilmu dan pengalaman mereka dalam amalan terbaik idea-idea yang terbaharu, pandangan dan semangat orang yang positif kepada rakan-rakan guru dan juga murid-murid. 

RADZIFUDDIN NORDIN
- Ketua Pegawai Eksekutif PADU
Unit Perlaksanaan dan Prestasi Pendidikan

SUMBER : 
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera  YBhg. Datuk/Dato'/Tuan/Puan,  Saksikan secara langsung temu bual berkaitan *Pempengaruh Pendidikan Edufluencers* pada *8 November 2022 (Selasa), jam 10.13 pagi* dalam rancangan *Malaysia Hari Ini di saluran TV3* bersama-sama *Encik Radzifuddin bin Nordin, Ketua Pengawai Eksekutif, Unit Pelaksanaan dan Prestasi Pendidikan, Kementerian Pendidikan Malaysia dan Encik Stephen Isaac, Guru Sains & Biologi / Edufluencers SMK (L) Methodist Sentul*.  #SekolahkuSEJAHTERA #KPMkomited #KeluargaMalaysia  Sekian, terima kasih.  *UKK, KPM*

https://fb.watch/gFqG6dfDge/
Malaysia Hari Ini TV3
https://fb.watch/gFqG6dfDge/


Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

To Top