Duta Komuniti Digital Perak (DKDP) @ Karnival Digital Perak 2023

Duta Komuniti Digital Perak (DKDP) @ Karnival Digital Perak 2023



Alhamdulillah taerlibat secara langsung dalam penganjuran Karnival Digital Perak 2023 pada kali ini sebagai penceramah dan urusetia program. 

Hari pertama semua Duta Komuniti Digital Perak (DKDP) terlibat dengan sesi perkongsian pengalaman di dalam bidang digital masing-masing. Dalam pertemuan pada kali ini saya diberi peluang untuk berkongsi pengalaman bagaimana Akademi Youtuber bermula, semoga dapat memberi inspirasi kepada para Duta yang lain. 




Sesi bergambar bersama rakan-rakan DKDP yang turut berkongsi ilmu berkaitan bidang masing-masing seperti berkaitan Google, Apple, Microsoft dan TikTok. 





















Terima kasih SSTP JPN Perak di atas peluang yang diberikan semoga komuniti ini terus berkembang dengan penglibatan lebih ramai guru-guru di seluruh negeri Perak selepas ini.  




Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

To Top