JPN Perak hargai pencapaian Edufluencers, Guru Peneraju Generasi Digital, dan Cikgu Juara Digital dalam Perhimpunan Bulanan.

JPN Perak hargai pencapaian Edufluencers, Guru Peneraju Generasi Digital, dan Cikgu Juara Digital dalam Perhimpunan Bulanan.


Assalamualaikum w.b.t dan salam mesra! 

Hari ini dapat timba pengalaman baru apabila dijemput untuk menyertai Perhimpunan Bulanan JPN Perak di Ipoh. 

Perhimpunan bulanan JPN pada kali ini bertemakan "Memanusiakan teknologi melalui pendigitalan pendidikan" turut menghimpunkan Edufluencers KPM dari negeri Perak, Guru Peneraju Generasi Digital, dan Cikgu Juara Digital. 


Dalam majlis ini kami dihargai dengan sesi penyampaian Sijil Penghargaan di atas pencapaian yang diperolehi. 

Menerima sijil lantikan sebagai Edufluencers JPN Perak dan penghargaan sebagai pengasas Akademi Youtuber Guru Malaysia (AYU).

Bergambar kenangan bersama Pn. Hjh. Bainah

Pihak JPN Perak sentiasa komited memberi sokongan dan dorongan kepada para guru dalam setiap bidang di negeri ini. Kami melihat penglibatan guru biasa seperti kami dalam majlis luar biasa ini adalah satu penghargaan yang sangat hebat. 


Di kesempatan ini juga, selaku YDP Edufluencers JPN Perak. Saya menyampaikan Resolusi Esufluencers JPN Perak kepada Tuan Pengarah En. Mohamad Fauzi Bin Mahson. Para Edufluencers JPN Perak sentiasa bersedia menyumbang bakti untuk negeri Perak. 


Seperti biasa, di mana jua majlis berkaitan pendidikan digital pasti ada #adikberadikAYU yang menghadirinya.. Tahniah! Terus berbakti dengan ilmu yang ada. 

Terima Kasih JPN Perak, 
Edufluencers Perak, 

Kita terus mara! 

Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

To Top