Amanah besar dengan rakan-rakan berjiwa besar #EdufluencersPerak

Amanah besar dengan rakan-rakan berjiwa besar #EdufluencersPerak


EdufluencerPerak bergambar bersama YBrs. Encik Mohamad Fauzi bin Mahson A.M.P., Pengarah Pendidikan Negeri Perak, para pegawai daripada Sektor Pembelajaran JPN Perak, Edufluencer 1.0 & 2.0 bersama mentee masing-masing. 

Barisan Ahli Jawatankuasa EdufluencerPerak bergambar bersama Pn Hjh Bainah Bt Ab. Dolah, Pn Musfirah Salma, dan Dr. Najihah


Jutaan terima kasih kepada Sektor Pembelajaran JPN Perak dan Jabatan Pendidikan Negeri Perak yang telah mengaturkan satu perjumpaan khas Edufluencer KPM bersama Mentee masing-masing di Hotel Regency Ipoh baru-baru ini. 

Satu cabaran yang baharu kini bermula apabila dilantik menjadi Yang Dipertua untuk Edufluencers negeri Perak. Amanah ini sangat besar insyaAllah akan dipikul dan dilaksanakan apa jua misi demi memartabatkan profession yang kita cintai. Terima kasih juga buat semua rakan-rakan Edufluencers yang sebulat suara mengusul dan menyokong untuk insan biasa seperti saya ini memikul amanah ini. 



Sijil Edufluencer Perak disampaikan oleh Pn Hjh Bainah Bt Ab. Dolah, Timbalan Pengarah, Unit Sains & Matematik kepada semua ahli jawatankuasa #EdufluencersPerak


Cikgu Romie dilantik sebagai Timbalan Yang Dipertua EdufluencerPerak untuk tahun ini bersama kita berganding bahu laksanakan misi dan visi yang digariskan. 


Cikgu Goh Kok Ming yang memenangi menang Anugerah Guru Dedikasi Cambridge 2023 baru-baru ini menyandang jawatan sebagai Naib Bendahari EdufluencerPerak


Cikgu Afifi menyandang jawatan sebagai Bendahari EdufluencerPerak


Cikgu Hasliana menyandang jawatan sebagai Setiausaha EdufluencerPerak


Cikgu Fadhlina menyandang jawatan sebagai Naib Setiausaha EdufluencerPerak


Seterusnya Cikgu Amir menyandang jawatan sebagai Exco EdufluencerPerak


Cikgu Komathy menyandang jawatan sebagai Exco EdufluencerPerak


Cikgu Che Ta menyandang jawatan sebagai Exco EdufluencerPerak


Cikgu Mohana menyandang jawatan sebagai Exco EdufluencerPerak



Cikgu Firdaus menyandang jawatan sebagai Exco EdufluencerPerak


Cikgu Haris menyandang jawatan sebagai Exco EdufluencerPerak

Semoga semua insan-insan terpilih ini dapat bergerak bersama secara positif dan proaktif menjadikan pengiktirafan yang diterima ini memberi manfaat kepada semua rakan-rakan guru seterusnya anak didik di sekolah masing-masing. InsyaAllah EdufluencerPerak akan terus bergerak memastikan teras ketujuh hala tuju KPM dapat dicapai dengan jayanya. 

Kita terus mara!
EdufluencerPerak

Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

To Top