Terkejut tengok! tiba-tiba dah siap jadi penanda buku!

Terkejut tengok! tiba-tiba dah siap jadi penanda buku!


Ini yang dinamakan bila dah aktif, kreatif, inovatif dan positif memang tak pernah duduk diam cikgu-cikgu kita, pasti ada saja yang akan dibuat. Memang kreatif hasil kerja Cikgu Leen, tak terlintas pula koleksi kata-kata nasihat untuk diri sendiri boleh dizahirkan dalam bentuk bookmark macam ni. 

Semoga bermanfaat kepada para penerima, renungkanlah apa yang berlaku sekeliling kita sebenarnya ada mesej tersirat untuk kita renungkan dan jadikan panduan. Kalau kita sembang dengan orang-orang lama lebih banyak kiasan yang lagi termenung panjang nak dikaitkan tapi macamana pemikiran mereka boleh sampai ke tahap itu. Dengan izin Allah s.w.t, apa yang berlaku, apa yang terlintas semuanya dengan izin daripadaNya. Baik hasilnya, tanda sayang Allah kepada kita.. 

Terima Kasih Cikgu Leen! Memang terbaik! Tak sabar nak order untuk anak-anak murid buat kenangan... 

Nak tengok lebih banyak hasil karya Cikgu Leen boleh berkunjung ke channel youtube beliau : https://www.youtube.com/cikguleen

Jangan lupa subscribe! 

TERIMA KASIH, SALAM HORMAT!

Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

2 Ulasan

To Top