Kuiz Sejarah tahun 4 - Jom lihat pencapaian semasa!

Kuiz Sejarah tahun 4 - Jom lihat pencapaian semasa!


Assalamualaikum w.b.t dan Salam mesra!
Istimewa untuk semua murid tahun 4, jom cuba bermain kuiz sejarah tahun 4 untuk melihat sejauh mana pencapaian semasa diri masing-masing. Seperti biasa, jawab soalan di bawah dan lihat markah pencapaian semasa diri dan rakan-rakan di bahagian bawah halaman ini. Markah akan dipaparkan dalam tempoh 3 minit selepas anda menjawab. Set soalan ini boleh dijawab berulang kali. Semoga bermanfaat untuk semua.  



Sila lihat markah pencapaian semasa anda di sini dalam tempoh 3 minit selepas menjawab soalan. Sila 'reload' halaman ini sekiranya markah anda tidak dipaparkan selepas tempoh yang dinyatakan. 


Setiap set soalan ini adalah gabungan  soalan-soalan perkongsian rakan-rakan guru di internet yang ditukarkan ke dalam versi kuiz untuk memudahkan para pelajar mengulangkaji dan mengukur pencapaian dari semasa ke semasa. Terima Kasih. 
Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

To Top