YouTube Stories for creators - Fungsi terbaharu daripada YouTube! [ #AkademiYoutuber ]

YouTube Stories for creators - Fungsi terbaharu daripada YouTube! [ #AkademiYoutuber ]

Assalamualaikum w.b.t dan Salam mesra!


Watch YouTube Stories

Stories adalah koleksi video pendek. Anda boleh menonton di aplikasi YouTube mudah alih dari bahagian atas suapan Langganan anda, dari tab Cerita pencipta, dari laman utama anda, atau di beberapa halaman tontonan. Setiap kisah berlangsung selama 7 hari.

Catatan: Ciri Cerita dalam versi beta dan tersedia untuk semua saluran yang memenuhi syarat dengan lebih dari 10,000 pelanggan. Stories mungkin memerlukan masa sehingga 4 minggu untuk muncul setelah mencapai 10,000 pelanggan.

Watch YouTube Stories

Apabila Creator telah berkongsi cerita yang belum anda tonton, anda akan melihat cincin berwarna di sekitar gambar profil mereka. Untuk menonton kisah mereka, ketik gambar profil.
Untuk melangkau ke video sebelumnya atau seterusnya dalam cerita, klik bahagian kiri atau kanan pemain.
Tahan pada skrin untuk berhenti sebentar.
Untuk Subscribe saluran sambil menonton cerita pencipta, anda boleh menekan butang Subscribe dalam video. Anda juga boleh menolak cerita dengan KLIK.

Catatan: Anda boleh menyemak dan menghapus sejarah tontonan Cerita di myactivity.google.com.
Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

To Top