Makin banyak belajar, makin banyak yang masih tak tahu. Selamat berdebor!

Makin banyak belajar, makin banyak yang masih tak tahu. Selamat berdebor!

Assalamualaikum w.b.t dan Salam mesra!



Teringat masa bertungkus lumus siapkan modul google classroom sebanyak 8 level. Berdebar juga ya jawab exam untuk GCE Level 2. Macamana lah rakan-rakan guru dulu berdebor jawab sampai level 8 ya! Hahaha.. Alhamdulillah habis semua modul tu dapatlah kuasai apa yang sepatutnya kita kuasai. 

Berbalik kepada exam pada kali ini, agak berpinau mata membaca soalan-soalan yang panjang lebar. Kadangkala ada soalan yang kita tak pernah tahu pun wujud sebab jarang guna. Namun 3 jam yang diberikan dapatlah beberapa ilmu baru walaupun tak pernah guna. Terima kasih GEG Beaufort yang membimbing diri ini menceburi dunia exam2 ni pula hehe. Tanpa anda entah bila saya nak ambil segala certified2 ni. Tahniah! Teirma kasih banyak-banyak... LULUS ke tak? tunggu....
 
BACA JUGA :

🔴 Siaran langsung temu bual Selamat Pagi Malaysia, RTM bersama Cikgu Suffi dan Cikgu Zuly

🔴 Siri Perkongsian Ilmu Blogger bersama Cikgu Suffi dan rakan-rakan

🔴 Youtuber Pendidikan mengorak langkah membuka tirai tahun 2023

🔴 Jom sertai kami! Panggilan untuk semua penyedia konten pendidikan di Malaysia.




Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

2 Ulasan

  1. Tahniah YM sudah bergelar Google Certified Educator Level 2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Cikgu LK dan team GEG Beaufort yang sangat berkomitmen tinggi membimbing guru-guru seluruh Malaysia. Terbaik!

      Padam
To Top