Tahniah @ZatusyNaim mendapat liputan berita tempatan.

Tahniah @ZatusyNaim mendapat liputan berita tempatan.




Seluruh warga Akademi Youtuber mengucapkan tahniah kepada Cikgu Zatusy Naim yang telah mendapat liputan khas oleh Buletin Didik TV Kementerian Pendidikan Malaysia pada hari ini. Segala usaha keras mendalami ilmu untuk menjadi Youtuber Pendidikan dan Blogger Pendidikan kini berjaya memberi impak yang luar biasa. Semoga terus melangkah bersama dan melahirkan lebih banyak karya digital yang akan dimanfaatkan para pelajar seluruh negara. 


Alhamdulillah terselit juga laman blog CikguSuffi.com dalam liputan berita pada kali ini, semoga segala perkongsian tentang ilmu blogger dapat dimanfaatkan sepenuhnya oleh semua Youtuber Pendidikan dan Blogger Pendidikan di Malaysia. 





Setahun yang lalu, DidikTV KPM juga pernah membuat liputan berkaitan Akademi Youtuber dan kini para Youtuber dan Blogger yang dilahirkan pula mendapat liputan khas. Terima Kasih Buletin DidikTV KPM. Semoga lebih ramai rakan-rakan guru yang bergiat aktif dalam dunia pendidikan digital di Malaysia mendapat sokongan daripada semua pihak. 

JOM IKUTI SIRI PERKONGSIAN ILMU BLOGGER BERSAMA CIKGU SUFFI, KLIK DI SINI.

Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

1 Ulasan

  1. Tahniah! Terima kasih perkongsian Cikgu Suffi. Memberi inspirasi

    BalasPadam
To Top