Terima kasih Panglima Pendidikan dan Latihan TLDM

Terima kasih Panglima Pendidikan dan Latihan TLDM

Assalamualaikum w.b.t dan Salam mesra!





Jutaan terima kasih kepada Laksamana Muda Dato' Anuar Bin Mohamed, Panglima Pendidikan dan Latihan Tentera Laut Diraja Malaysia kerana menyempurnakan Majlis Penyertahan Alat Bantuan Belajar kepada Sekolah Kebangsaan Pangkalan TLDM pada hari ini. Semoga Dato' dan firma penyumbang dikurniakan kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan.



Terima kasih semua yang terlibat melancarkan majlis penyerahan alat bantuan belajar, Cikgu Adam (MC), Ustaz Salleh (Pembaca Doa), Ustaz Mad Ustaz Syahir, Cikgu Mossaireen, Cikgu Ikmal (Persiapan tempat & PA System), Cikgu Suhanas, Cikgu Zalina, Cikgu Nureha (Cenderahati) dan guru-guru SKPTLDM yang hadir meriahkan majlis. Semoga sumbangan ini dapat digunakan dengan cermat oleh semua pelajar. Terima kasih  GB Rohaizan Mohd melengkapkan keperluan ICT dari semasa ke semasa. Next!  Web Cam.. Alhamdulillah.










































Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

1 Ulasan

To Top