FesDLa 2024 : Mata Biru Pangkor raih 3 anugerah peringkat negeri!

FesDLa 2024 : Mata Biru Pangkor raih 3 anugerah peringkat negeri!

FesDLa 2024 : 'Memburu Si Mata Biru' ( https://youtu.be/QU-qpk5F0mM ) membawa pulang 3 anugerah peringkat negeri ke daerah Manjung.

1. Anugerah Khas FesDLa 2024
2. Sinematografi Terbaik
3. Video Terbaik 2024


Alhamdulillah, Tahniah Krew Lensa Edu Perak SKPTLDM. Kerja keras berkampung di Pulau Pangkor berjaya menjadikan tagline tuan guru besar "Di Sini Sejarah Tercipta" terus melakar kejayaan yang seterusnya. 


* En. Rohaizan , Basri Bakar Ahmad Syaibani Adam Razali Mosaireen Makhtar Syahir LangGulung Ibharim Ayob Amani , Hafizah, Diana, Syahaizie

Jutaan terima kasih kepada pasukan SSTP Jabatan Pendidikan Negeri Perak di atas ruang dan peluang untuk kami di sekolah menggilap bakat murid sampai ke tahap ini. Kejayaan ini adalah kejayaan kita semua. 


* Tn. Hj Azman, Cikgu Syairiman, Hidayah Mustafa Siti Norhaidza Adura , Tn. Hj. Muhammad Faisal dan semua ahli pasukan SSTP. 

Semoga kejayaan ini membuka ruang untuk karya yang lebih luar biasa selepas ini. 


Kita terus mara! 

#akademiyoutuber 
#edufluencerskpm 
#edufluencerperak
Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

To Top