Lagi pingat EMAS untuk AKADEMI YOUTUBER APPS dalam "International Invention, Innovation and Design Competition (I3DC)

Lagi pingat EMAS untuk AKADEMI YOUTUBER APPS dalam "International Invention, Innovation and Design Competition (I3DC)


❤️❤️ Sekalung Penghargaan dan terima kasih kepada Team Inovasi AYU yang diketuai oleh  @Savina2018 bersama ahli pasukan @hamidah7879, @CikguEqa, @cikguKamariahZ, @CikguLeenPz,@tcer_farra, @suffi,@yangrizal yang telah berjaya meraih PINGAT EMAS untuk AKADEMI YOUTUBER APPS dalam "International Invention, Innovation and Design Competition (I3DC)" Anjuran KV Tanah Merah

Projek inovasi turut dipantau oleh Yu. Zuly @hanyluz selaku Chief Trainer di AYU yang sentiasa memberikan sokongan kepada sebarang usaha untuk memartabatkan hasil karya guru-guru AYU.

❤️❤️ Tahniah semua!
Kejayaan ini adalah kejayaan kita bersama, sendirian kita biasa bersama menjadi luar biasa. Hasil kerja kita, karya kita dinilai oleh juri profesional dalam dunia pendidikan. EMAS untuk semua, Tahniah untuk segalanya.

#kitabantukita ❤️❤️

Daripada : 
Dr. Hamidah Mat
Inovasi Manager
Akademi Youtuber Malaysia
Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

To Top