Koleksi mutiara kata guru-guru SK Pangkalan TLDM selesai dikemaskini

Koleksi mutiara kata guru-guru SK Pangkalan TLDM selesai dikemaskini



Projek mengemaskini sudut 'Kenali Guru SKPTLDM' diwujudkan untuk memberi inspirasi kepada murid apabila setiap guru yang pernah berkhidmat di sini akan dicetak banner mengandungi gambar, nama dan mutiara kata. Walaupun guru tersebut telah bersara atau bertukar ke sekolah lain, mutiara kata dan gambar guru tersebut dikekalkan sebagai tanda penghargaan untuk sumbangan yang diberikan selama mana pernah berkhidmat di sini. Untuk rekod, Sudut 'Kenali Guru' ini mula diwujudkan pada April 2016 untuk memudahkan murid mengenali guru-guru yang berkhidmat di sini.




Alhamdulillah kerja-kerja membuang habuk, menanggalkan pita pelekat, menukar ring dan hook, menanggal dan menggantung, dan mengecat bingkai berjaya dilaksanakan dengan sempurna sebelum kantin dibuka semula selepas raya. Syukur Alhamdulillah SKPTLDM memiliki ramai tenaga kerja yang gemar menjalankan aktiviti ala-ala 'restore' sesuatu yang lama kelihatan baharu semula. Semoga momentum kerjasama ini dapat diteruskan untuk projek-projek seterusnya. Terbaik!




Mungkin ada mutiara kata menarik untuk dihayati, jom!











































































































Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

To Top