Konsep pembelajaran universiti ke peringkat sekolah, boleh ke?

Konsep pembelajaran universiti ke peringkat sekolah, boleh ke?

Assalamualaikum w.b.t dan Salam mesra!



Siaran langsung kali ini dalam Wacana Ilmu bersama tenaga pengajar dari 

Geomatika University College | Kuala Lumpur, Malaysia


Alhamdulillah dapat bersiaran bersama insan-insan hebat yang berjuang dalam dunia pendidikan di negara tercinta. Agak berdebar bila berada di atas satu pentas dengan insan hebat sedangkan kita hanya guru biasa. 

Terima kasih kepada eDidik Malaysia dan Kelab Guru Malaysia yang membuka ruang dan peluang untuk berkongsi bebapa eviden yang boleh dijadikan panduan dalam membuat keputusan sama ada konsep pembelajaran di universiti sudah mampu atau belum untuk dibawa ke peringkat sekolah. 

Sejujurnya guru-guru Malaysia menunjukkan komitmen yang sangat hebat dalam mempelajari teknologi baru untuk melaksanakan PDPR sepanjang tempoh PKP dan ini terbukti dengan kewujudan ribuan channel di youtube malah tidak kurang juga jumlah-jumlah siaran langsung yang berlangsung di pelantar-pelantar lain. 

Jom ikuti kupasan lanjut eviden-eviden yang saya bawa untuk siaran langsung pada kali ini. 
Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

To Top