Bukti pertama NIMstudy meningkatkan keupayaan murid hadapi UPSR 2019!

Bukti pertama NIMstudy meningkatkan keupayaan murid hadapi UPSR 2019!

Bukti pertama NIMstudy meningkatkan keupayaan murid hadapi UPSR 2019!




Selepas 24 jam dilancarkan, kita sudah boleh dapat lihat murid yang gigih berusaha untuk meningkatkan keupayaan diri menjawab soalan sebenar UPSR secara online yang diberi nama NIMstudy oleh CikguSuffi.com

Jelas di sini kaedah pembelajaran baharu ini dicuba oleh murid yang akan menghadapi UPSR tahun ini dari segenap pelusuk tanah air. Cikgu merujuk kepada Murid yang bernama Shahida Najihah dari SK (LKTP) TRIANG 2 yang mencuba sebanyak 3 kali berturut-turut. Seperti yang disarankan, jawab, semak dan jawab semula. Di sini kelihatan markah yang permulaannya hanya 16/40 terus melonjak kepada 26/40 untuk cubaan kedua dan 38/40 untuk cubaan ketiga. Cikgu yakin cubaan keempat adik yang gigih berusaha ini akan dapat 40/40. Tahniah!

Cikgu tidak kenal kamu siapa, tapi cikgu tahu apa yang cikgu usahakan dapat membantu kamu untuk meningkatkan keupayaan menghadapi UPSR 2019. Terima kasih memanfaatkan NIMstudy, sebarkan kepada yang lain untuk mencapai kejayaan bersama!
Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

2 Ulasan

To Top