Kelas Cilik ICT 2018 Bermula #Hasilkerja

Kelas Cilik ICT 2018 Bermula #Hasilkerja

Kelas cilik ict 2018 bermula dengan 20 orang murid untuk tahun ini. Tahun lepas 40 murid, tahun ni dikecilkan saiz untuk beri ruang kepada 20 lagi murid membuat self learning frog vle.
Murid tahun lepas sudah boleh membantu kerja2 pendaftaran, bagi yang minat mereka cepat belajar dan dapat apa yang dipelajari.
20 tempat dikhususkan untuk frog vle self learning.. setiap minggu.
Alhamdulillah tahun ini diteruskan lagi kelas cilik ict malah ditambah baik dengan simpanan ruang 20 komputer untuk projek self learning 2018. Dengan harapan, inisiatif ini dapat melahirkan lebih ramai 'Cikgu Suffi' yang diusia kecilnya sangat minat dengan ict sehingga kini. Cikgu akan asuh kamu sehingga kamu benar2 dapat apa yang kamu minati. Kelas ini diberikan percuma! Malah dapat bonus rombongan makan angin tajaan guru besar En. Ramlan pada tahun lepas. Tahun ini.. mungkin masih ada. InsyaAllah.

Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

1 Ulasan

To Top