(Live Update) Hari Anugerah Kecemerlangan, SK Sungai Samak, PPD Hilir Perak, Teluk Intan

(Live Update) Hari Anugerah Kecemerlangan, SK Sungai Samak, PPD Hilir Perak, Teluk Intan

Assalamualaikum w.b.t & salam mesra!

Hari Anugerah Kecemerlangan 2014 SK Sungai Samak akan diadakan pada 13/11 dan kali ini cikgu masih dapat tugas yang seperti biasa iaitu merekabentuk Slide ICT, Backdrop dan Banner perasmian. Nantikan update semasa cikgu berkenaan dengan majlis penting pada kali ini. Gambar siapa yang akan menjadi POPULAR selepas ini??? Nantikan update seterusnya.. .stay tune Search : Cikgu Suffi di google. Thanks a lot.

Update : 6/11/14
Mesyuarat Pengurusan hari anugerah kecemerlangan dan konvokesyen prasekolah sk sungai samak tahun 2014. Mesyuarat bermula jam 02:00 Petang.

Update : 11/11/14





Semalam cikgu telah siapkan banner untuk digunakan pada hari anugerah, insyaAllah hari ini seharian menyiapkan video buat 3 tokoh murid bertuah.. istimewa untuk anda cikgu bersengkang mata menyiapkan satu kenangan teristimewa dalam dunia masa hadapan kamu... doakan cikgu dapat berikan sesuatu yang terbaik buat kamu..



Update : 13/11/2014 - Raptai Berlangsung




















Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

To Top