Karnival Pendidikan Sains Dan Teknologi 2014 Peringkat Daerah Hilir Perak

Karnival Pendidikan Sains Dan Teknologi 2014 Peringkat Daerah Hilir Perak

Assalamualaikum w.b.t & salam mesra!

Belum sempat menarik nafas lega dengan tugasan2 yang diberikan.. kali ini teman terlibat dengan bahagian 'Pengurusan Peserta' bagi amali sains. Biasa lah sekolah besar, dulu teman duduk sekolah kecil tak terasah pun bakat2 terpendam, bila masuk sekolah besar2... lepas itu ini.. lepas ini itu... sibuk sungguh. Tapi ada keseronokkan bekerja bila dapat berganding bahu dengan rakan-rakan melaksanakan misi. Oleh itu, misi kali ini adalah untuk menyiapkan kad pengenalan khas bagi HAKIM, PESERTA dan URUSETIA. Teman diamanahkan untuk menyiapkan design khas untuk pengurusan peserta pada kali ini.

Tanpa melengahkan masa, berikut adalah hasil usaha teman sekadar termampu untuk dunia pendidikan negara yang tercinta... Malaysia.




Seperti biasa, teman sedia berkongsi .psd file dengan kalian. Hubungi teman untuk dapatkan tapak dalam bentuk soft copy yang boleh diubahsuai bagi kegunaan semasa. Terima Kasih.

Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

To Top